„Apaaa, apaaa, apaaa, bla bla bla bla blaaa…”. Aceste nemuritoare versuri ale ultimului hit nemuritor al Loredanei (și Groza, pentru nostalgici) au început să se audă, de la Bobotează încoace, din difuzoarele amplasate în preajma sediului ApaVital (RAJAC, pe românește) din Copou. Surse din cadrul companiei susțin că agresiunea melodică ar face parte din noua strategie a conducerii ApaVital de apropiere de publicul tânăr, altfel relativ familiarizat cu infrastructura de canalizare, însă prea puțin amator de apă potabilă.
„Criza economică mondială ne-a învățat că trebuie să fim inovativi dacă vrem să rezistăm pe piață, chiar dacă avem monopol. Nu vă pot ascunde tocmai dumneavoastră faptul că, atunci când am decis să îi facem o ofertă de colaborare doamnei Loredana, ne-am inspirat și din exemplul de bună practică oferit de fostul nostru director, domnul primar Nichita. Dacă îmi permiteți să vă reamintesc, domnia sa a fost susținut în campania electorală din 2008 de către doamna Andra, cea care i-a închinat cunoscutul distih «Nu-mi pot imagina / Iașul fără Nichiiitaaa»”, ar fi declarat directorul ApaVital, Ion Toma, dacă ar fi fost contactat de reporterii noștri.
Nici primarul Gheorghe Nichita și nici președintele Consiliului Județean, Cristian Adomniței, nu au putut fi contactați până la închiderea ediției pentru a confirma și comenta informația, însă consilierii acestora au transmis un mic sfat (gratis, de data aceasta) pentru cititorii Bârfei de Iași: pentru a evita consumul excesiv de nervi, la citirea facturilor la întreținere încercați să fredonați următoarele: „Apaaa, apaaa, apaaa, bla bla bla bla blaaa…”
Loredana Groaza