Oricât de mult s-ar strădui şefii RATP să schimbe mentalitatea angajaţilor, acest lucru nu va fi posibil înainte de a-i elibera din funcţii pe şefii de coloană. Că un biet şofer pe un hârb Iveco acceptă un leu de la un călător dornic să ajungă la primăria Ciurea e, la urma-urmei, un lucru de înţeles într-o societate unde acţionează legea junglei, după modelul supravieţuieşte cine poate… Însă faptul că şeful lui direct îi cere să facă bara-bara altfel nu mai pupă traseul de la capătul oraşului este un lucru condamnabil. La fel stau lucrurile şi în ceea ce priveşte furtul de combustibil. Cum să nu te minunezi când vezi şoferii făcându-le cinste, duminica, inginerilor din garaje, la o zi sau două după ce aceştia scriau în rapoarte că autobuzul cu numărul *** are scurgeri de motorină. Şi, credeţi-ne, ciubucăreala nu se opreşte aici… Bârfele din garaje povestesc că şoferii plătesc 30-40 lei pentru a scăpa de tura de noapte, când trebuie duşi acasă ceilalţi angajaţi sau pentru a fi programaţi la stradă în week-end, când se lasă cu ore suplimentare la salariu…
Geims Bond