Dacă semnalele cetăţenilor potrivit cărora trebuie luate măsuri în vederea descongestionării centrelor de relaţii cu clienţii sunt ignorate cu desăvârşire de şefii companiei germane, nu acelaşi lucru este valabil atunci când vine vorba de confortul angajaţilor. Par exemplu, barosanii de la E.ON Gaz sunt dispuşi să cumpere cremă de mâini în valoare de un miliard şi jumătate de lei vechi pentru că, deh, obrazul subţire cu cheltuială se ţine. Mai mult, au ales şi un produs, Ultraderm, în a cărui prospect scrie că are darul de a elimina imediat, din ridurile pielii, murdăriile uleioase cu impurităţi metalice. „Ridurile sau nervii prostimii, cea care achită lună de lună, fără să crâcnească, facturile emise de noi, nu intră în atribuţiile companiei”, ar putea suna un comunicat al celor de la E.ON Comunicare. Nici respectul faţă de clienţi, am completa noi…
Patraulea Gârbovnicu, un gerontolog rămas în urmă cu plata gazului