Au fost distractivi băietanii și fetișcanele de la partidulețul 4 Iași, ăia de candidează pe listele useriștilor. Au făcut o campanie de tot râsul. Ei s-au bazat mult pe mediul online, pe internet, dar au încercat să facă și un soi de campanie clasică. Adică, au mers prin oraș și prin județ, au discutat cu oamenii, au lipit afișe pe panouri etc. Dar cel mai haios e că, în disperare de cauză, fără oameni și fără resurse, gagica Coconette a apelat inclusiv la serviciile lui tătâne-su. Și s-a mai și lăudat cu asta, punând poze pe Facebook. Tăticuțu’, om în toată firea, a fost trimis în județ să lipească afișe. O fi auzit el oare că în România lipitorii de afișe au viitorul asigurat?
Jocuri de imagine cu el, regele Mall: Julian, regele Mall, continuă campania de expansiune în Timișoara, acolo unde face o replică, probabil mai mișto, a Palasului ieșean. Iar presa locală bănățeană, sponsorizată probabil de același rege, nu contenește cu laudele. De-un exemplu, iată un titlu din presa de pe Bega: „Cum e să lucrezi într-un ansamblu de tip multifuncțional? Experiența va fi posibilă, în curând, la Timișoara, în orășelul ca-n filme Openville!”. Păi, așa promovare mai zic și eu. Așa tot să faci investiții, că succesul îi ca și garantat. Mai ales că la Timișoara a fost consens și nu scandal cum a fost la noi acum fo’ 10 ani. Mda, cică Banatu-i fruncea.