Pentru ieşenii care locuiesc în Nicolina, lucrările de la pasarela de peste liniile de tren au avut etape extrem de curioase. Când lucrările păreau aproape finalizate, un mic detaliu încă lipsea. Pe pasarelă nu era instalată rețeaua de alimentare a tramvaielor, dar nici stâlpii necesari pentru susținerea rețelei. Între timp, pe una din părțile pasarelei au apărut două rânduri de stâlpi, unii mai înalți și alții de dimensiuni mai mici, iar pe cealaltă parte doar un rând.
Stâlpi pitici
Gurile rele spun că anumite detalii privind reabilitarea pasarelei Nicolina au fost uitate la proiectare. Aşa se face că lucrările de modernizare au fost realizate într-o primă fază fără a lua în calcul stâlpii necesari pentru reţeaua de alimentare a tramvaielor, de parcă proiectul prevedea doar refacerea carosabilului nu și a infrastructurii de transport în comun. Astfel, muncitorii au început în primă fază să monteze o serie de stâlpi care să asigure doar iluminatul public, nu și rețeaua de alimentare a tramvaielor. După instalare, acești stâlpi au fost puși în funcțiune, asigurând iluminatul public pe una din părțile pasarelei. Abia apoi, în spațiul public au apărut o serie de discuții legate de modalitatea în care vor circula tramvaiele pe pasarelă, dar și despre cum ar trebui așezați alți stâlpi, mai înalți. Au apărut chiar ironii cu privire la existența unor tramvaie wireless.
Pe două rânduri
În prezent, pe acești noi stâlpi s-a instalat inclusiv parte din rețeaua de alimentare, s-au montat lămpi pentru iluminatul public, dar stâlpii inițiali au fost lăsați în continuare, doar că nu nu mai sunt utilizați pentru iluminatul public. În cazul în care s-a dorit amenajarea a două rânduri de echipamente, din care unul pentru iluminat pietonal, rămâne de văzut dacă va fi respectat același principiu și pentru partea dreaptă a pasarelei, sensul de mers spre Podu Roș sau dacă se va renunța la echipamentele montate în primă fază. Cert este că în acest moment municitorii nu dau de înțeles că s-ar ocupa de vreuna din aceste opțiuni.