Am mai spus-o, am mai scris-o. Dar parcă niciodată nu e suficient. Suntem supărați foc pe companiile, de stat sau private, care dețin monopoluri și care-și bat joc de clienți. În fruntea unui top al nesimțirii stă compania E.On, fie că vorbim de furnizarea de energie electrică, fie că vorbim de gaz metan. Și sunt multe problemele lor. În primul rând, este aproape imposibil să iei legătura cu ei, cu angajați de-ai lor. Telefoanele sunt puse pe robot și stai ca fraierul zeci de minute ca să intri în legătură cu cineva. Doi la mână, ne enervează cozile interminabile de la sediul central, ăla de pe esplanada teatrului „Luceafărul”. Stai cu orele ca să verifici o factură sau să pui o întrebare. Dar cel mai mult și mai mult ne scoate din sărite modul în care sunt întocmite facturile. Și la curent și la gaz, ca simplu client nu înțelegi absolut nimic din ce scriu ăia acolo. Nici cât e consumul, nici cum se exprimă, nici de ce la regularizare plătești sume aberante în plus. Până și citirea consumului de energie se face ca pe vremea bunicii. În epoca internetului de mare viteză, angajații companiei iau la pas casă cu casă să vadă indexul, când mult mai comod ar fi citirea la distanță sau autocitirea și declararea indecșilor prin intermediul unei aplicații de mobil. Tupeu de monopolist.
Case boierești, la vânzare pe sute de mii de euro
Pe la începutul anilor ’90, românii se frământau la gândul că unii vor să ne cumpere țara și nouă nu ne rămâne nimic. Pe urmă,…