Costurile pe care le presupune spartul gheţii de pe carosabil şi transportarea sloiurilor sau a mormanelor de zăpadă de pe trotuare în C.A.Rossetti se vor ridica anul acesta la sume fabuloase. Aceasta nu din cauza creşterii preţurilor la combustibili, ci datorită fluidelor pe care angajaţii Citadin sau Salubris sunt nevoiţi să le procure pentru a nu da rateuri în activitatea desfăşurată după ora 22. Ne-am convins de acest aspect marţea trecută, când excavatoarele, camioanele şi o duzină de oameni înarmaţi cu lopeţi trebăluiau de zor pe Ştefan cel Mare. Printre ei şi un ins cu aere de şef, din haina căruia se zărea o sticluţă de trascău, la care omul apela cu o ritmicitate demnă de invidiat. Evident, ordinele către subalterni erau monosilabice şi însoţite de gesture largi, doar o mişcare a mâinii făcându-i pe salahori să înţeleagă cam ce-ar vrea superiorul. Nici trecătorii nu au înţeles mare lucru din strategia abordată de trupa lui Papuc, atât timp cât una din benzile de circulaţie fusese blocată de un camion, aşezat de-a curmezişul arterei şi nu în lungul acesteia, aşa cum ar fi fost logic.
Distilat Ionescu