Dacă facem o călătorie în timp, mai exact prin anii ’80, pe coperta revistei Playboy găseai femei plinuţe, uşor sexy dar nu dezbrăcate! Astăzi, chiar dacă fotografii revistei încearcă să exprime prin pictorialele lor un fel de pseudoerotism, rezultatul final este până la urmă mai mult apropiat de pornografie. Nuditatea o întâlneşti pretutidindeni astăzi, începând de la televizor, presă şi viaţa de zi cu zi, însă Playboy-ul anilor ’80 era mult mai cunoscut în trecut, comparativ cu ceea ce este în prezent.
Paula Stamate, model al agenţiei„ First Models“, mărturiseşte că femeia perfectă din trecut este diferită faţă de cea din prezent.
#gallery-1 {
margin: auto;
}
#gallery-1 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 25%;
}
#gallery-1 img {
border: 2px solid #cfcfcf;
}
#gallery-1 .gallery-caption {
margin-left: 0;
}
„Celebrele dimensiuni «90-60-90» nu erau un etalon de frumuseţe înainte de anii ’80. Femeile cu «forme» erau considerate frumoase şi în primul rând sănătoase, pentru că nu ţineau cure epuizante de slăbire. Acest lucru se vede cu ochiul liber în pictorialele pe care le realizau. Şoldurile late,« colăceii» pe burtică şi sânii uşor lăsăţi sunt lucruri fireşti în aceste pictoriale. Practic aşa arată majoritatea femeilor fără operaţii estetice şi cure drastice de slăbire…şi fără Photoshop!”, ne mărturiseşte Paula.
Chiar dacă acum este o modă să pozezi cât mai goală, să se vadă eventual şi cele mai intime zone ale corpului, Paula nu ar accepta o astfel de propunere, fără a le condamna pe fetele care fac astfel de pictoriale: „Nu cred că aş poza goală din respect pentru părinţii mei, pentru educaţia pe care mi-au oferit-o şi poate şi din pudoare. Nu sunt complexată de felul în care arat, dar nu aş face-o, cu siguranţă! Asta nu înseamnă că femeile care pozează goale sunt neapărat uşoare sau fără morală. Din contra, le apreciez că sunt atât de curajoase să facă acest lucru, deşi am observat că majoritatea vedetelor care au pozat nud au regretat mai tarziu!”.
Poate multe au declarat că regretă că au făcut acest pas, dar să fim sinceri, când primeşti peste 10.000 de euro pe pictorial, poţi să dai multe uitării.