În zilele de 5 Și 6 aprilie , va avea loc, la Iași, cea de a XXVI-a ediție a Business Days, cel mai mare eveniment de business din regiunea Nord-Est a României. Organizat în colaborare cu Primăria municipiului Iași și cu Palatul Culturii, evenimentul va avea ca locuri de desfășurare Congress Hall-Palas Iași și Palatul Culturii.
În cele două zile de manifestări vor conferenția, în cadrul a 40 de manifestări distincte, peste 100 de antreprenori, manageri și profesioniști de înaltă calificare. Printre domeniile abordate în cadrul conferințelor se vor număra IT, asigurări, publicitate, producție, distribuție, turism, dar și altele. Sînt așteptați circa 600 de participanți din țară și din Republica Moldova.
„Este interesant de remarcat că există o discrepanță între interesul și focusul managerilor de marketing și HR manageri în ceea ce privește brandul de angajator, întrucît această componentă nu pare deloc în atenția departamentelor de marketing și comunicare. Deși toate companiile se plîng de lipsa talentelor și de dificultăți de recrutare, în continuare construirea brandului de angajator intră aproape exclusiv în apanajul HR” a spus Laszlo Pacso, fondator și coordonator proiecte Business Days.