Râuri de whisky vor curge, vineri 18 martie, 2011, începând cu orele 23.00, în Clubul ieşean de fiţe XS, pe ritmurile formaţiei Sensor. Unul dintre cele mai tari branduri de băuturi spirtoase din lume, respectiv J&B, promite să organizeze în oraşul celor şapte coline cea mai tare petrecere din acest an. Mega-chiolhanul face parte din seria de acţiuni pornită în cele mai mare oraşe din România, în locaţii surprinzătoare, unde fanii whisky-ului de calitate pot experimenta în avans, pe fundalul celor mai la modă hituri, shoot-uri întregi de J&B.
Continuând tradiţia organizării celor mai surprinzătoare petreceri, într-o nouă campanie denumită „The Beat!”, sub conceptul „Start a party”, managerul din România al J&B promite că ieşenilor n-o să le pară deloc rău dacă vor călca, în acest week-end, în clubul XS. Recent, beat-urile trupei Sensor au aruncat în aer petrecerea J&B din Braşov, Iaşi, Constanţa, Sibiu, Cluj şi, evident, Bucureşti.
Ritmul, ritmul…e normal la vârsta mea
De fapt, orice petrecere reuşită începe, oriunde în lume, cu un beat, adică un ritm. BEAT-urile ne invadează de cum intrăm într-un club sau oricine le poate descoperi, oriunde: în casă, la birou, pe stradă. BEAT-uri create de oricine din tot ce ne înconjoară: sunetul tastaturii, bătaia creionului pe birou, paşii pe holuri sau paharele ciocnindu-se. „J&B” a identificat ingredientele principale ale celor mai reuşite petreceri: beat-urile însoţite de atitudinea potrivită, buna dispoziţie, oameni şi băutura preferată.
În a treia săptămână a turneului naţional J&B, ritmul potrivit se aude la Iaşi. Muzica lui Ellie White plus un mix de genuri muzicale şi un setup neconvenţional cu trupa Sensor îi vor provoca pe ieşeni să intre repede în… atmosferă. „Prin acest concept încercăm să arătăm consumatorilor că este nevoie doar de puţină imaginaţie pentru a da startul unei petreceri de neuitat oriunde şi oricând”, a precizat Alina Ionescu, brand manager al J&B, Sollers PPD.