Ați fost în ultima perioadă pe la supermarketul de la Baza 3? Ați orbecăit prin tot magazinul după anumite produse? Ați căutat lapte și ați găsit la raftul pe care îl știați cafea? Ați căutat produse congelate și ați găsit produse proaspete? Și noi am pățit la fel. Și am căzut oarecum pe gânduri. Și am trimis bârfitorii de serviciu să se intereseze care, ce și cum. Și am aflat. Pentru moment, situația nu e prea roz deloc.
Ameţeală generală
Magazinul Car4 se rebrenduiește. Fix acum înainte de sărbători. Fix acum când tot românul amaneteză ce mai are prin casă și dă buzna în magazine pentru a avea un Crăciun perfect. Că vorba aia, Crăciunul e o dată în an. Dacă mai are și un copil, va umbla mult și bine prin magazin până va găsi raionul de jucării. Un deranj, spunem noi, destul de inutil pe final de an. Dar clienții nu sunt singurii nemulțumiți de această decie a supermarketului de a reamenaja rafturile cu produse.
Primele efecte
Însă, cei mai nemulțumiți sunt furnizorii de marfă. Acei furnizori care plătesc sume colosale pentru a avea marfă pe rafturile din supermarket. Asta pentru că ei au încheiat contracte anuale prin care și-au rezervat locuri cât mai vizibile la raft. Au investit în oameni care stăteau zilnic și așezau marfa în așa fel încât să fie cât mai vizibilă pentru clienți. Iar cei de la magazin au schimbat aşezarea tocmai acum când clienții scot toate economiile de la ciorap ca să-și facă cumpărăturile. Cum era de așteptat, atât clienții cât și furnizorii de marfă s-au îmbulzit să scrie în condica de reclamații a magazinului. În zadar. Decizia de reamenajare a rămas valabilă. Clienții nemulțumiți s-u reorientat către alte magazine. Și asta s-a văzut direct în încasările supermarketului din Baza 3. Ceva mai virulenți, furnizorii de marfă și-au cerut înapoi banii achitați drept taxă de raft. Și pe bună dreptate. Mai mult, în semn de protest, au refuzat să mai aducă multă marfă la raft până nu se reamenajează complet tot magazinul.