La o societate care are un monopol clădit cu grijă și apărat de băieții cu ochi albaștri și timpane detașabile, pe care le montează prin pereți, e greu să nu faci profit. E ca și cum ai avea singura manufactură de prezervative într-un cartier plin de bordeluri. Până și o muscă țețe trepanată sever ar putea face profit într-un asemenea context și de acea, noi, aici la Bârfa de Iași, nu vedem de ce e așa mare șmecherie și de ce trebuie să te lauzi cu o asemenea performanță.
Acum, că nu vedem noi motive de laudă, nu e mare lucru, dar se pare că aprecierile băloase pe care recent-anunțatul profit mai mare cu 33 la sută al Antibiotice Iași le-a stârnit în niște colțuri de Internet care mușcă și ling pe bani a tulburat ochii unor potentați, care știu ei bine cum se obțin asemenea tămâieri.
După ce a călcat pe bec în privința răzgândelii repetate și penibile cu privire la eventuala candidatura în USL, managerul de la Antibiotice pare să fi devenit și sponsor larg la pungă pentru presa care înjură de dragul înjurăturii. Accesele astea feudale ne miră tare, fiindcă e limpede că personajul nu pare să înțeleagă modul în care funcționează băieții care l-au grațiat vremelnic de împroșcarea cu lături. Abia așteptăm să vedem ce o să se întâmple când nu mai plătește cotizația. El crede că se joacă de-a profitul reinvestit. Noi am spune că a cedat unei taxe de protecție.