Dragi tovarăşi şi prieteni, regele Mall-urilor din Românica a ieşit din foame şi din recesiune, dar ce spun eu, din ditamai criza economică mondială! Vecinii noştri ruşi, de dincolo de Nistru, ne vor invada oraşul la toamnă, chiar în perioada în care se culeg strugurii şi se fabrică tulburelul. Despre ce este vorba? Maica Rusia a hotărât să ne demonstreze pe viu ce înseamnă frumuseţe şi eleganţă rusească, stil şi rafinament, în moda feminină şi masculină. Popularul brand rusesc OODJI îşi face intrarea pe piaţa de retail din România, cu primul său magazin în „Palas Mall“, care va ocupa o suprafaţă de 350 de metri pătraţi. Brandul a fost înfiinţat în 1998, iniţial sub numele OGGI, adresându-se exclusiv doamnelor şi domnişoarelor pasionate de stil. În 2010, ca urmare a dezvoltării reţelei în ţările europene, OGGI devine OODJI.
Colecţii îndrăzneţe, originale sau şic
Magazinele ruseşti OODJI se adresează atât publicului feminin, prin liniile vestimentare ULTRA şi COLLECTION, cât şi segmentului masculin, prin LAB şi SELECTION. ULTRA este colecţia feminină care promovează stilul modern şi îndrăzneţ. COLLECTION este destinat femeilor care adoptă stilul elegant pentru orice ocazie. LAB este o colecţie originală şi trendy pentru bărbaţi, bazată pe modele din linia pseudo-clasică şi din cea casual, cu o paletă largă de culori intense, print-uri deosebite, ţesături şi croieli moderne. LAB vizează tinerii care doresc să fie deosebiţi, să iasă în evidenţă şi care adoră să experimenteze. SELECTION este linia vestimentară casual şi office pentru bărbaţi.
În prezent, OODJI deţine peste 400 de magazine, în principal, în Rusia şi în ţări precum Ucraina, Kazasthan, Armenia şi Republica Moldova. Dasvidanie!